Բնագիտության ամփոփում

1.Տեղադրիր քո ուսումնական բլոգի բնագիտության բաժնի հղումը։
Բնագիտություն 

2.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ի՞նչ թեմաներ կուզենայիր լիներ, որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։
Ամենա հետաքրքիրը-Եվրասիա
Դժվար նյութ չկար
Ամենա հեշտը-Աֆրիկա

3.Առանձնացրու այն նախագծերը, որին մասնակցել ես: Ո՞րն էր ավելի հաջողված քեզ համար, ինչու՞։
Բակտերիաների դերը բնության մեջ
Բույսերի կառուցվածքը և կենսագործունեությունը
Մարդը

4. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։
Օրինակ՝ իմ առօրյայում ես և իմ ընկերների հետ շատ փորձեր ենք անում ես կարող եմ մանալ և կասեմ իմ ընկերներին թե ինչ է լինելու։

5. Քանի բնագիտական ֆլեշմոբի ես մասնակցել։
Ես մասնակցել եմ բոլոր ֆլեշմոբներին։

6. Ներկայացրու հետաքրքիր բնագիտական փորձ, կարող ես նկարահանել, տեղադրել բլոգում, հղումը տեղադրել։

https://youtube.com/watch?v=2WubE3UKrFY%3Ffeature%3Doembed

7. 1-10 նիշով գնահատիր քո երրորդ ուսումնական շրջանը։
10-9

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *